· Díky přesměrování hovorů se vám dovolají všichni zákazníci.
· Odbavíte jich tak i několik najednou a jejich požadavky nezůstanou bez odezvy.
· Stačí nám říct, na jakém čísle chcete být pro zákazníky k zastižení a na jaké telefony se budou hovory přesměrovávat.
OneNet řešení pro malé a střední firmy je kombinací:
· Mobilního hlasového tarifu,
· Mobilního datového připojení,
· Pevného datového připojení formou ADSL či VDSL,
· Pevné linky (formou přesměrování pevného čísla na mobilní telefon).
Jediné kontaktní číslo
· Reprezentuje vaši společnost a mnozí zákazníci ho třeba už mají. I když jde o číslo na pevnou linku, volání můžete bez problémů přijímat na mobilu.
Linka není nikdy obsazena
· Pokud se vám dovolá více zákazníků najednou, neodradí je obsazovací tón. Hovor bude automaticky přesměrován na volného pracovníka.
Jednoduché nastavení a ovládání
· Zprovoznění služby je velmi snadné. Napište nám, jaké chcete kontaktní číslo nebo na koho má být hovor směrován a my pak vše nastavíme.
· Službu kdykoli pohodlně ovládáte ve OneNet samoobsluze. Můžete tu nastavovat počet operátorů, přesměrovávání hovorů, telefonní čísla apod.